Bilder från UFC

UFC är världens största orgination när det kommer till MMA och sporten växer helt enormt. Med miljoner och åter miljoner som kollar på eventen som oftast är en gång i månaden. Jag skulle vilja säga att detta är mitt mål men det är helt klart inte realistiskt. Utan mitt mål blir som sagt att i slutet av 2011 eller början av 2012 gå en amatör tävling i grapling. Grapling går ut på att få ner sin motståndare och submitta honom. Det är inga slag eller sparkar, varken stående eller på marken.


Jag kommer senare lägga ut videor osv på övningar ifall man är intresserad. Dessa kommer dock inte vara på mig utan det blir från de som kan detta lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0