Dagen D!

Idag börjar det, fan va jag längtar! Kl 20:00 drar träningen igång men eftersom det är en nybörjargrupp så kommer vi gå igenom en massa saker de första månaderna som man redan kan. Men det är bra att få bli påmind av allt men främst så är det själva träningen som är det viktiga, komma igång igen och börja gå ner i vikt.
För er som undrar så är det på X-Ring och i Umeå som jag ska börja på. Det är en mer avslappnad stil mot t.ex. Renyi. De tar in färre elever så man får mer personlig träning vilket jag tycker är väldigt bra.
Så det blir hem efter jobbet för att njuta av lite tid med Alfons och Sara, packa ihop allt och börja tagga!

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Älsklinmg var ligger X.ring? Jag passar på att fråga nu eftersom jag lär ha glömt det till senare!;)

puss

2011-08-24 @ 20:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0